Boletim epidemiológico 🩺 Sexta-feira, dia 14/05/2021.

É importante manter os cuidados na prevenção do COVID-19, não se esqueça:
⏺ Lave as mãos com água e sabão;
⏺ Use sempre o álcool em gel;
⏺ Use sempre a máscara;
⏺ Evite aglomerações;
Cuide-se!
Previna-se!
Secretaria de Saúde
Prefeitura Municipal de ArealThis image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative. This image requires alt text, but the alt text is currently blank. Either add alt text or mark the image as decorative.